Velg språk

  • en_GB
logo

Annet

logo
Kontakt oss

Vi søker flere tilkallingsvikarer!

Vi søker vikarer til kundesenteret i Tromsø. Noe for deg?

Vårt kundeløfte er «En enkel og god reise» og kundesenteret har daglig kontakt med kunder fra inn- og utland i elektroniske kanaler, på telefon og i skranke. Vi holder til i flotte lokaler på havneterminalen i Tromsø sentrum.
Kundesenteret er åpent stort sett alle årets dager, også i helger, på helligdager og i høytider.
Kollektivtrafikken er inne i en rivende teknologisk utvikling, med stadig flere digitale tjenester og løsninger for våre kunder. Svært mye av arbeidet på kundesenteret foregår derfor via ulike dataprogrammer og i elektroniske kanaler.

Hovedarbeidsoppgaver

  • Kundebehandling over disk (bl.a. billettsalg, refusjoner m.m.).
  • Informasjon om rutetider og trafikkstatus i skranke og på telefonb.
  • Hjelp og veiledning til kunder som benytter våre elektroniske selvbetjeningsløsninger for billettkjøp og reiseinformasjon.

Sanntid er innført på de fleste buss-, ferge- og hurtigbåtrutene i Troms. Det er kundesentrene som har primæransvar for å legge ut og oppdatere trafikkmeldinger i våre informasjonskanaler.  
Våre tilkallingsvikarer må være fylt 18 år og søknadsfristen er 25. mars 2019.

LES MER OG SØK HER


Foto: Ola Røe

Til toppen