Velg språk

  • en_GB
logo

Annet

logo
Kontakt oss

Bli med på laget! Vi søker tilkallingsvikarer til kundesentreret i Tromsø

Vikariatene vil være fra noen timers arbeide, til flere dagers varighet. Arbeidstid på kundesenteret er hverdager og helger, hele året (også helligdager og høytider).

Vårt kundeløfte er «En enkel og god reise» og kundesenteret har daglig kontakt med kunder fra inn- og utland i elektroniske kanaler, på telefon og i skranken.

Kollektivtrafikken er inne i en rivende teknologisk utvikling, med stadig flere digitale tjenester og løsninger for våre kunder. Svært mye av arbeidet på kundesenteret foregår derfor via ulike dataprogrammer og i elektroniske kanaler.

Arbeidsoppgaver

  • Betjene kunder i skranke med bl.a. salg av billetter/reisekort og informasjon
  • Besvare kundehenvendelser i elektroniske kanaler og på telefon
  • Legge ut trafikkinformasjon i elektroniske kanaler
  • Forefallende kontorarbeid ved kundesenteret

LES MER OG SØK HER

Til toppen